جهاد تبیین راهبرد خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای 
کد خبر: 4082524
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

جهاد تبیین راهبرد خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای 

استاندار مازندران در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی گفت: راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است.

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور نوری استاندار مازندران، دهم شهریور ماه 1401 در آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی گفت: همه ما باید تلاش کنیم که بر مدار رفتار اخلاقی و جهادی شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت کنیم و با در نظر گرفتن شاخص هایی که شهید رجایی در نظر گرفتند، برای اعتلای روزافزون کشور در تکاپو باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارکنان دولت، ۱۰ شاخص و ویژگی را برای دولت سیزدهم برشمردند که این تعاریف بسیار منحصر به فرد و بی‌سابقه در بین دولت‌های ادوار گذشته بوده است.

وی ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و استان در ایجاد این کارنامه ارزنده که منجر به رضایت رهبر معظم انقلاب شد، نقش داشتند و جلب رضایت رهبری برای این دولت بسیار ارزنده است.

حسینی پور نوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با یکی از شاخص‌های دولت سیزدهم فرمودند که این دولت مسئولیت پذیر است که این جمله برای همه ما جای تامل بود چراکه در دولت های قبل بسیاری از وظایف ناقص اجرا شد و یا سلب مسئولیت شده بود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است و باید اصحاب رسانه و مسئولان امر با بیان دستاوردهای نظام نشاط اجتماعی را برای جامعه به ارمغان بیاورند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان انجام شده است که در آینده نزدیک مردم این دیار حلاوت آن را خواهند چشید.

حسینی پور در ادامه توضیح داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به بهره‌وری توجه کنند و برای رونق اقتصادی استان راهی جزء جذب بخش خصوصی و استفاده بهینه از منابع نداریم.

حسینی‌پور نوری گفت: اقتصاد مازندران اگر می‌خواهد روان شود باید بخش خصوصی میدان‌دار باشد و با اعتبارات دولتی نمی‌توان برای توسعه استان اقدام کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب سرمایه‌گذار راهکارهای عملی بیاورند و با برنامه‌ریزی اصولی در یکسال آینده برای حمایت و جذب فعالان اقتصادی بکوشند.

انتهای پیام
captcha